Adventures på stranden

Om vinteren, er Floridas strande fyldt med snowbirds nyder sand og surf, mens de undslippe sne, is og frost tempera turer. Faktisk jeg plejede at være en af dem. Men nu hvor jeg er en året rundt borger i Florida, har jeg opdaget den bedste tid på året at nyde strandene er buzzer. De skarer er væk, og Golfen farvande er så varm som en August regn. Vigtigst er det, den turbulente surfe forvandles til en blid vuggevise, let for en sø svømmer som mig at håndtere.

Min mand og jeg køre til stranden Hvilket er kun ti minutter fra vores hjem, to eller tre gange om ugen efter middagen Når solen står lavt i horisonten, og en dejlig brise holder os cool. Vi tager en lang tur langs vandkanten og derefter jeg svømme mens min mand ure solnedgangen fra en strand stol. Jeg plejer slutte sig til ham i tide til at se solen forsvinde i horisonten og himlen fyldes med en spektakulær panorama af farver.

Dolphin Discovery – 2005

Vi går til stranden om vinteren, men bare for gåture, da vandet er koldt, brændingen er høj, og strandene er overfyldt. Under en gåtur sidste vinter, passerede vi en familie, der så ud som om de havde været der det meste af eftermiddagen; To store paraplyer solidt forankret i sandet, flere tæpper og en is brystet spreder omkring dem. Men hvad fangede mit øje var en ung pige knælende foran en skarv kun et par fødder fra familien. Fuglen havde sine vinger ned og blev ikke bevæger sig som pigen inched tættere. Det var ikke normal adfærd.

Vi gik på, men jeg holdt bekymre sig om skarven. Når vi gik forbi gruppen på vej tilbage, familien var der stadig og så var fuglen. Jeg spurgte dem, hvor længe skarven havde været der. For et par timer, de sagde. Oprindeligt havde fuglen sprede sine vinger til at tørre dem, så det lukkede sine vinger og ikke havde flyttet siden. Jeg gik gennem tørt sand og knælede et par fødder fra fuglen. Det blinkede sine øjne på mig, men rørte sig ikke. Det syntes at være en ung skarv og noget var naturligvis forkert. Jeg trak min telefon og søgt efter antallet af fuglen redning, der var placeret på øen. Efter at have forladt oplysninger om fuglen og vejvisning til dette sted på stranden på message service, vi forlod men jeg var fristet til at bo og bede certainement fuglen blev plejet.

Jocelyn Kinghorn – 2013

Når vi genoptog vores tur, min mand Mindede mig (igen) i min første forsøg fugl redning Kort efter vi flyttede til dette område. Vi var walking på stranden når vi passerede en shorebird stående på den ene fod. Jeg selvfølgelig bange for, at noget var galt med fuglens anden fod og gik rundt på udkig efter en mobiltelefon til at låne, så jeg kunne kalde fuglen redning (jeg havde forladt mine hjemme). Derefter gik vi lidt og kom over yderligere Adskillige flere fugle overpris stående på den ene fod. Da vi kom hjem, jeg kiggede op «Det Florida fugle stå på ét ben» og fundet snesevis af fotos af fugle i denne position. Min mand vil aldrig lade mig glemme denne ene!

Jeg faktisk deltog i en fugl rednings ikke længe efter vi flyttede her. Jeg var ved at skrive historier til en lokal avis og havde mulighed for at ledsage en par, Donna og Bob, der kørte et fuglereservat og reageret på opkald om fugle i fare. De tog mig med dem til en marina, hvor nogen havde rapporteret observation en ung pelikan der syntes at være viklet ind i nogle fiskesnøre, en alt for fælles begivenhed for vadefugle. Vi gik til de vigtigste, dog, og Donna, der var kun omkring fem fod høj og tæt på min alder, Begyndte at kaste håndfulde af agn fisk over kajen fra en spand hun bar. Omkring tyve pelikaner fløj i at hente fisk, de fleste af dem modne fugle, men også et par unge er karakteriseret ved deres brune fjer.

Elise Schnaars – 2014

Og så så jeg ham, en ung brune pelikan gnave på fødevarer, en tre fod stykke fiskesnøre hængende under sine vinger. Donna sætte spanden ned og due på tværs af dock til fuglen, fanger ham i et fast greb på hendes skød, Demonstration en ekspertise, der kom fra lang praksis. Mens hun holdt ham ubevægelig, Bob gik over og pleje fuldt udvidet fløj med fiskesnøre, udsætter en fiskekrog lodged i fuglens bryst af vingen. Forsigtigt, arbejdede han krogen ud og de generer Undersøgt såret. Efter at have besluttet, at Pelican ikke var hårdt såret, Bob Sprøjtes såret med et desinfektionsmiddel og Donna lod ham gå. Vi så ham flyve væk. Derefter smed flere håndfulde mad og den unge pelikan, desto værre for hans prøvelser, fløj ud igen for at tage del i festen.

Pelikaner blev overpris stjernerne i en strand tur på en anden dag. Vi var walking på stranden ved den sydlige ende af Anna Maria Island, forbi resterne af gamle moler, når en flok mere end to hundrede pelikaner landede nær os, på stranden og på brikkerne i molen fremspringende fra vandet . Snesevis af fuglene dykkede i det lave vand ved sametime, kommer op med små fisk, der var mylder af thou sand nær molen. Vi så, naglet, som fuglene dykkede igen og igen. Vi ønskede at optage denne fantastiske syn, men vi vidste, det ville være lang over, før vi kunne gå hjem til kameraet og afkast. Vi skulle være tilfredse med vores erindringer.

Matthias Wagner – 2011

Flere år siden, vi mødte venner på Sanibel Island og besluttede at tage en tur på stranden. Da vi begyndte vores tur, vi alle bemærket, at sandet var dækket med usædvanligt store, smukke skaller. Da vi kom tættere, indså vi skaller bevægede sig. Hver enkelt var et levende dyr (eller en mollusk), skyllet op på kysten af nogle naturkraft. Vi startede kastede så mange som muligt tilbage i brændingen, men snart gav op, mængden var for stor.

Senere fandt jeg ud af at indsamle levende skaller (eventuelle prøver indeholdende en indbygger) er forbudt i Florida. Sanibel og Captiva Island er tilflugt øer og foretrukne steder for beskydning selv om folk opfordres til at begrænse deres tomme-shell samlinger Disse skaller genopbygge strandene. For mig, til den fantastiske mulighed se de levende bløddyr gennemsøgning på stranden var mere end nok; Jeg havde ikke lyst til at tage ethvert hjem.

Jacky W. – 2007

Det er sjovt at se folk, der fisker på stranden, deres linjer strakt ud i brændingen, mens de læne sig tilbage i klapstole nyder udsigten. Det meste af tiden, er der en blå hejre stående i nærheden, håber på en snack, hvis fangsten er for lille til at holde, eller hvis fiskeren (eller kvinde) deler et par agn fisk med fuglen, når han eller hun er klar til at gå hjem . Muligheden for et gratis måltid mindsker Deres naturlige frygt Hvilket ikke altid en god ting.

På fredag nætter, Manatee Beach har en anden attraktion: Drum Circle. Lokale folk gør tromler, dåser, tamburiner og andre slagtøjsinstrumenter der strandgæster kan ryste, rasle eller pund at fejre solnedgangen. De Drum Circle medlemmer ankommer med stole og instrument omkring en time før solnedgang og invitere alle, der er interesseret i at slutte sig til dem. børn er selvfølgelig specielt glade for at få lejlighed til at pund en tromme og nogle voksne (som mig) er overpris trukket ind i cirklen. Den trommespil når sit højdepunkt som solen smelter ind i horisonten, en anden uge gået på Floridas smukke strande.

Jocelyn Kinghorn – 2013

Jeg fortalte vores naboer om vores aftener på stranden og hvor dejligt det er at svømme dette tidspunkt af aftenen Da jeg fangede to af dem Udveksling udseende. Vidste du, De spurgte mig, thats hajerne kommer i vandkanten til foder i skumringen? Jeg gjorde, slags, men havde ikke rigtig givet det mange tanker. Jeg måtte indrømme at høre det højt var lidt skræmmende.

Men jeg havde aldrig set en og havde aldrig hørt om en haj angreb på Anna Marias strande. Så nu er jeg lidt mere forsigtig, svømning før vores tur i stedet for juice og altid plukke en plet i vandet, der har en hel del mennesker i nærheden. Bestemt De ville smager bedre end mig. Det kommer til at tage mere end hajer til at holde mig væk fra stranden og ud af vandet under Floridas sommermånederne.